21 Apr 2011

Preparation PBAKL 2011 - PWTC

Half day aku di sana. Ape yang aku buat? Aku susun buku, deco buku, angkat buku ke sana sini. Kalau nak citer, boleh! Tapi untuk masa sekarang, aku TIRED gila-gila. Apepun good job! Semua yang datang tadi, membantu walaupun tak banyak. Well, itu citer pasal Pesta Buku Antarabangsa KL 2011. Ape yang aku harapkan, semuanya berjalan ngan baik. And hopefully aku tak jatuh sakit sepanjang PBAKL 2011 diadakan.

Kepada insan yang berkenaan,
Maaf untuk hari nie, sebab saya terpaksa 'tinggalkan' awak. Bukan abaikan awak, tapi atas urusan kerja. Walaupun banyak salah faham, saya tetap takkan lupakan awak :) Itu janji saya! ;) Dan, maaf kalau sikit sangat masa saya 'spend' untuk awak. Sebab saya PENAT sangat2 awak :( Tolong faham saya dan terima kasih kerana faham saya. Maaf kerana kebanyakan sejak kita kenal, banyak salah faham. Apepun, itu bukanlah menjadi satu bebanan. Don't worry yup! :D To my 'ED', always miss you. ;D Lalalala~ Hehehe. I'll call you tonight~ See u there! Maaf tuk' sepanjang hari ini yeah ED. ;)

Kepada diri sendiri,
Good Luck untuk "STEP" seterusnya. Semua yang berlaku di atas dunia ini mempunyai sebab. Jadi, tabahlah dengan setiap STEP yang bakal di tempuhi~ 
Ya Allah, BENAR aku tak terdaya dgn ujian-Mu, dengan itu, Kau kurniakanlah aku kekuatan hati, ketabahan jiwa, ketenangan hidup. Tuntun langkah ku ini ya Rabbi. Aminn.

No comments:

Post a Comment