6 Apr 2011

Bercinta dengan Dora-Elmo! :D

Dengan tajuk di atas tu, aku nak bagitahu kamu kamu semua yang di luar sana yang mengenali diri ni. Aku tak suke sangat BEAR a.k.a patung bear lahh kan. Entoh ek kenape, sebab aku tak suke beruang kottt. Hahaha!! Jadi, aku lagi suke toys macam Spongebob ker, Patrick ker, tapi semua tu biase-biase jehh~ :D

Dan yang menjadi kegilaan aku, bila dapat toys Dora & Elmo dari seseorang yang berkenaan lahh. Happy killer dapat toys macam tu. Yelah, sometimes bukan murah pun, kan? Kalau murah pun masih bentuknya macam Dora & Elmo, aku dah cukup berterima kasih kepada dia! Lalalala~ Heee!


Ahaks!! Inilah Dora & Elmo aku! Siang-siang aku kasik dorang duduk dekat atas meja belajar aku. Malam-malam, aku jadikan dorang ni TEMAN TIDUR, hihi! Satu belah kanan dan kiri aku! Eheee!! Dua-dua toys ni, pemberian orang yang berkenaan. Huh? Siapa ek? Ader arr insan tu! Hehe! Elmo tu wrna biru, aku meminati jugak warna biru macam Elmo tu! Apepun, aku sayang mereka! Haha~









Ahaaa!! ini pulak adalah toys KUDA yang aku minat! Tapi bukan aku punye :(
Kepunyaan adik-adik aku. Apepun, nanti dorang dah besar sikit, aku nak simpan! Weeee!!
Comel KUDA BELANG ni kalau tengok depan-depan, boleh berdiri tau! Haaa! KAU ADA?? Wek!! Hihi!! Sayangg semua TOYS aku..!

No comments:

Post a Comment