6 Apr 2011

LOVE Starbucks BeCuz of DIA...~

Hye! Hehe, aku nak story sikit macam mana aku boleh bercinta pulak dengan Starbucks ni haaa. Pada suatu ketika dahuluu.., huu, aku terjumpe dengan seseorang, dulu aku tak pandai pun nak order-order Starbucks nie. Tapi skang ni da pandai laa. xD Hee! Dia tanya aku nak air ape, aku jawab 'taktau, takpandai'. Pastu dia pun orderkan aku Javachip Venti. Dalam hati aku mase tu, 'amende kejadah lahh venti tu..'. Hehe!


Tapi kan, sekarang ni, tekak aku tak bole masuk dah Javachip Venti tu. Skang ni minum Chocolate Cream Chip Venti. Wah wah!! Hehehe!! Sebab ape ek aku suke sangat?? Mungkin sebab ada rasa cream cream milk kott..! Heee!! Aku kan penggemar susu. Cuma sekarang ni dah jarang sangat nak minum susu. Banyak minum air kosong sahaja~ Lalala~
DAN, seseorang yang cadangkan aku Starbucks ni punn skang, dah minat minum ape yang aku order. Weee! Pengaruh yang kuat, ahaksss!! xD

No comments:

Post a Comment