6 Apr 2011

Pukul lah aku! Bunuh aku sekalipun!

6 April 2011, ape yang mengejutkan aku, apabila My Sis Liana bagitahu aku Ex aku adelah seorang hamba Allah yang sangatt baik hati tu, FITNAH aku. Walaupun aku tahu macam-macam yang dia fitnah aku tapi kali ni dia fitnah aku dekat Ex aku jugak. Kononnya aku nak baik semula dengan dia? Duhaii Hamba Allah, cukup-cukup lah kau dah pijak, tendang, pukul aku sesuka rasa kau. 

Menjadi persoalan sangat pada diri aku yang kerdil lagi hina ni, kenape lah manusia tu dah terhantuk baru nak terngadah? Selalu sangat aku dengar pepatah tu. Hargailah apa yang kita ada & miliki sekarang. Bila da takda?? Baru lah nak menyesal, kecewa, sedih, menangis sekalipun???
 
Kadang aku pun terfikir, apelah salah aku sampai di perlakukan seperti ini? Sebab aku hamba yang lemah dengan setiap ujian yang dapat kat aku.
To someone, pleasee! aku merayu sangat-sangat dekat kau, terima semua ini dengan hati terbuka. Jangan blame aku lagi, atau fitnah aku, atau INGAT aku sekalipun!
Aku tak benci kau, cuma aku taknak kenang lagi peristiwa hitam masa lalu.
Aku dah lama maafkan kau, tolong pergi jauh dari dunia aku.. PLEASE!

To My Dear Sis, Liana, terima kasih sebab bertanya dulu sebelum apa-apa kemungkinan yang MUNGKIN berlaku. Terima kasih sangat-sangat! :)

No comments:

Post a Comment