6 Apr 2011

Apabila Aku Menjejakkan Kaki Ke Istana Budaya~

24 Mac 2011, 8.30pm......

Fuhh! Lama ekk tarikh tuu. Not bad lahh kann. Kenape dengan tarikh tu??
Haaa, bukan ape, di sebabkan kepenatan bekerja seharian, aku tak menyempat nak meng'update' blog aku ni. Ini lah kali pertama aku aktif berblog.

Berbalik dengan tarikh keramat di atas tuuuuu. Haaa, special sikit. Sebab aku dapat tiket FREE untuk pergi menonton Lat Kampung Boy Sebuah Muzikal. Haaa, kebetulan masa tu tempat aku bekerja bersama-sama menjayakan pementasan ni. Best killer dapat tengok lakonan Awie, sebagai watak Lat ketika dewasa. Best best!! Hee!! Itulah kali pertama aku masuk ke Istana Budaya. Haishh! Nama je orang KL, bukannye ape, tiket nak masuk pementasan teater bukan murah kan. Dapat je peluang macam ni, aku bersyukurlah~ ;)

LKBSM, Panggung Sari, Istana Budaya

Kata salah seorang staff di tempat aku bekerja ketika ni, dia kata, aku dengan kawan aku nie, dapat tiket berharga RM200! Fuhh! Masyukk enn! :D Cuba bayangkan, 1 seat jer RM200, tengok movie pun baru belasan ringgit. Anyway, aku berterima kasih kepada Penyelia aku sebab sudi bagi tiket free dekat aku dan kawan aku. Hehe!!

No comments:

Post a Comment