14 Apr 2011

:(

10 April 2011. Ahad.

Again & again!! Urgh!! Sekali lagi, aku rasa macam sedih sangat waktu nie, sebab aku tak dapat ape yang aku nak. Hmm, entah kenape aku rasekan 'mereka' lain sangat. Mungkin aku bukan di kalangan orang yang baik, kan~ Tapi takpelah aku anggap semua tu dugaan dalam hidup aku.


Untuk pertama kali aku rasa bila aku dapat tiket ni, aku dapat bawak 'dier' untuk kali PERTAMA nya ke Istana Budaya. Bukan senang nak ke sana tengok teater kan. Tapi what can i do?? :'( ada beberape hal yang tak dapat dielakkan. Tak tercapai hasrat aku nak bawak 'dier' tengok 'Rebab Berbisik' yang dipersembahkan oleh Rosnan Rahman dan pihak Istamuzika. Ketika ni, aku lah orang yang paling exited. Dan aku dapat rasa 'dier' pun exited masa tu, tapi tak dapat nak pergi. Maafkan saya! :( Apepun one find day, i akan bawak u okey. That's my PROMISE! :')

No comments:

Post a Comment