9 May 2011

AKU Versi KARTUN :D

Waktu aku di PBAKL 2011, kadang-kadang bosan, kadang-kadang seronok layan customers, tapi aku berkesempatan jugak pergi lukis muka aku dekat booth Gila-gila. Opss! Bukan muka aku sorang, tapi berdua, dengan adopted sister aku sekali. Hee!

  
Inilah bro yang lukis muka aku & adopted sis aku, Liana
Pelik beno aku tengok muke aku bila dah dilukis. Tapi nak kata sebijik tu taklaa jugak kan. Tapi antara 5 bintang, aku kasik bro ni 4 bintang. Heee! OK lah tu kan bro! :P Apepun thanks kepada yang berkenaan, SEBAB, kalau bukan dia, aku rasa, aku tak lukis kut muka aku macam yang bro tu tgh buat tuu. Hehe!!

Gambar ni aku terbalikkan, tapi ADA AKU KESAH? :P
Tulahh dia muka aku dan adopted sister aku lepas dah kene lukis. Yang ni bukan lukis muka depan2, tapi bro tu tengok dalam hp aku jer, SEBAB, waktu ini aku tak bole lari macam tu aje tinggalkan booth, sebab nanti tak ada siapa nak jaga booth tu, kihkih! Pekerja dedikasi xD Yang aku nampak dalam gambar ni, muka aku yang sama pun sebab ada 'speck', kalau tak? Errrr! ENTAH! Haha!

1 comment: