9 May 2011

Kekanda Adinda ;)

Aksi gitar MonoLoque
 Waktu bertugas di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur juga banyak artis yang aku jumpa. Antaranya kumpulan In-Team, Aizat, XPDC, Lah VE, Amir Ruffedge, ramai lagi! Tapi yang datang ke booth aku dan buat persembahan, sorang je, MONOLOQUE, tapi ATILIA takde, MonoLoque sahaja. MonoLoque di jemput untuk memeriahkan booth tempat aku bekerja dan berbincang tentang buku. Hehe. Dapat berbual dengan dia sekejap waktu nak get ready ambil gambar. Dia sempat menunjukkan aksi dengan menggunakan jari dia ketika main gitar, Aku pun ikutlah gaya yang ditunjukkan tu. Hehe!! Dan aku dapat dengar LIVE dia menyanyi lagu Kekanda Adinda dengan menggunakan gitar sahaja, berduet dengan seorang staff perempuan di tempat ak bekerja. Sangat happening orangnya! ;)

MonoLoque ekot aksi aku pula :D

1 comment:

  1. untunglah dapat bergambar dgn monoloque. kalo aku ade, aku nak duet dgn diaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! *jeles yg teramat dgn pompuan yg dapat duet dgn dia*

    ReplyDelete