31 Mar 2011

Kasut-Kasut Kepunyaan Aku~

Actually aku takde mood ni, rase mcm nak maki semua orang, ader je bende tak kene.
So utk tenangkan aku dari pikir semua bende tah pape tu, ak ngadap laa blog ni.
Tak ader ape yang aku nak share kat sini, cume aku suke share tentang APA YANG AKU ADA.
Ada pemberian orang ada jugak yang aku beli sendiri. Well, saiz kaki aku 9, tgok jugak jenama kasut, kadang 9 pun tak muat, kaki besar laa, tengok ketinggian arrr. Haha!! 


Ahaaa, ini ajelaa yang ak ader. Tapi ini belum termasuk kasut kerja aku, croc, slipar2 aku, hihi!! Ader jugak yang aku slalu pakai, ader jugak yang aku pakai jarang2, tapi ak bergilir laa pakai kan. Takut nanti merajuk pulak koleksi2 aku nie. :) Aku pun taktau lepas ni nak tambah koleksi kasut lagi or bende lain pulak?? Haish~ Ni je yang aku ada utk sarung kaki aku ke mana-mana aku SUKE! Eheee!!

No comments:

Post a Comment