30 Mar 2011

Gadget Yang Aku SAYANG sangat!

Haa, cerita kali ni, aku nak share dekat korang pasal gadget yang palinggg aku SAYANG buat masa sekarang. Ada pemberian orang, ada jugak aku beli. ;) Well, hidup student kan, mana mampu jelah, itu pun aku dah berSYUKUR sesangat! Setakat nie, aku mampu miliki yang ini saje, mungkin kalau aku da bekerjaya, boleh simpan duit and etc, mampulah aku UPGRADE gadget2 aku nie. Hehehe. Selalu gak kan, aku dengar mulot segelintir masyarakat kita zaman skang "hek elee, setakat bla bla bla, bukan mahal or bla bla bla, tak payah berlagak laa". Haaa camtu laaa TREND skang. tapi pada PRINSIP aku, ape yang kita mampu, BERSYUKUR lah. :)
Aku pun tak minat sangat gadget2 nie, sbb ak ni jenis suke MENYIMPAN jugak. Pada aku, bila aku shopping, aku akan beli APA YANG PERLU jer. Mcm nak gila shopping tu, tu bukan aku walaupun aku tahu perempuan ada 9 nafsu! 

Ehee! Nie laaa gadget-gadget kesayangan aku! yeahhh!!!! LOVE IT!!


Haa, hi laa gadget2 yang aku SAYANG sangat!! Tak seberape, tapi OK lahh kan, daripada orang lain yang takde?? Heee. Aku berSYUKUR dengan ape yang aku ada. Tak perlu BERLAGAK atau BONGKAK, tapi terimalah apa adanya. ;)


Ahaks! Yang hujung pic atas ni, PERFUME aku, bau dia agak-agak smooth sikit and best! Hihi. Tu jelaa yang aku mampuuu stakat nie. Tapi susah pulak rase nak cari perfume tu.. Jadi, kadang aku ni bertukar-tukar pakai perfume. Ikut citarasa aku lahh senang kate. Hehe. Apepun, aku sayang sangat gadget2 yang aku ada. Lalala~ :))

1 comment: