28 Mar 2011

Happy (^^,)

Susahkan kalau ape yang kite harapkan sangat tu tak dapat, atau dalam kata lain, tak dipenuhi. Herm, susah nak describe perasaan aku bila kedua orang tua ak, TERAMAT risaukan keselamatan ak. Sebab aku PEREMPUAN? Yeah, antara salah satu sebab laa kut kan. Tapi aku tak pandai nak kawal perasaan ak ni kalau tak dapat sesuatu bende tu. MESTI merajuk, or DIAM kan diri. Memang sedih, kan?? :(


Aku bagitahu kat parents aku, aku nak ke Perak, sebab nak teman Liana. Seksa gak nak tunggu jawapan tu. Mood ak mse tu takpayah ckp laa. Tapi dengan berkat doa, solat, and aku yakinkan parents aku, akhirnya mereka bagi aku pergi! Mase tu aku rase nak menjerit je!! Sebab, bukan senang aw parents ak nak bagi ak pi jejauh. And aku say thanks also HAPPY!!!

No comments:

Post a Comment