29 Mar 2011

FACE it !


Hye.
Entah ek kenape, harini aku rasa macam susah betul nak senyum.
Pressure ke aku?? Tak, tapi aku gembira. Mungkin sebab ader someone tu buat aku takde mood SELEPAS tghari.
Alaa, biase laaa, orang mengada-ngada mcm aku ni, kan~
Hmm, kadang yang berkenaan tu buat tak retii jer ngan aku. Mungkin ak cube harapkan perhatian dia. Tapi dia, time tu, mcm endah tak endah je. Takpela. Aku just keep in silent mode mulut aku ni, and hp ak jugak. Bukan per, SENGAJA busykan diri aku dengan kerja-kerja kat office tu. Tiba je waktu BALIK, aku balik rumah macam biase, drive mcm orang takde mood, and sampai rumah pun mcm orang tkde mood. So, masa dalam kereta, nak tanggalkan kasut kerja aku, tetbe tgn aku terheret dengan skru kat kereta tu, tepi seat belt, tah pahal! dah berDARAH!! ++ lah aku punya moody!! Dengan takde orang pujuk kan.. T_T Pedih wehh luka nih.. Ermm!
Apelaa yang aku rase ni...... T_T sedih, kecewa, sakit hati, benci, rindu, marah.. Ya ALLAH...! Tabahkanlah hatiku! :(

No comments:

Post a Comment