17 Jun 2011

Lengan Hampir Patah!

Pagi pada tarikh ni, aku ada interview dkt Kendi Warisan Sdn Bhd. Sama ada aku dapat kerja dkt situ atau tak, WALLAHUALAM. Pasrah sajer. :) Post ni bukan nak cerita pasal interview tu. tapi pasal tangan aku yang nak patah ni haa. Mau2 ada jugak kene stroke. Hmm!

Kejadiannya apabila kisah seorang aku dan seorang dia bergaduh. Kenape ek?? Maybe sebab aku tak ada mood atas sebab2 tertentu setelah 3 hari sebelumnya. Tibalah hari ke 3 iaitu, pada hari ini, aku moody sepanjang hari. Bukanlah ape, cuma, terasa macam lemah sangat. Mungkin aku rasa terganggu dengan macam2 perkara. Kepada seorang dia, maafkanlah aku waktu itu, kerana aku rasa, hilang sabar dgn semuanya. :) thanks! ;)

Bila dah gaduh, macam2 lah jadi kan. Yang terjadi antara seorang aku dan seorang dia tu, bila dia pgg lengan aku kuat2 mcm nak patahkan pun ada. Katanya taknak lepas selagi aku moody. Come on lah dear, masa tu tangan tu sakit, hati pun sakit, kene lah faham. Ya?? Thanks again kepada seorang dia yang selalu bersabar dgn aku. :) "aku hargai kau sebenarnya, cuma aku sangat2 lah rasa terganggu, sbb tu aku nak bersendirian je, tapi kau pulak pujuk ak macam wrong time, sorry dear" :')


Haa, ni lah tangan aku seorang dia telah smash, SEDAP weh! T.T

Fuhh! Kene smash tau lengan aku ni. sakit gilaaaaaaaaaaaa!!!! nampak bengkak tu. ni pun  kebas jer rasa. Fuuuhhhh! Menangis tak berlagu dah aku masa tu. Sesungguhnya aku nak bagitahu kepada seorang dia, "sakit sangat2 :( sebab tu saya nangis jer.. saya tak pernah nangis sebab sakit fizikal orang buat, kecuali parents, dan hari ni adalah KAMU" :( 

Bertampal dah tangan aku. Orang langgar pun mungkin aku akan maki orang tu. hakhak! Sebab sakit sangat2 :( Kenangan yang paling tak dapat aku lupakan. ;)

5 comments: